23 Nisan 2012 Pazartesi

Çocuktan mektup


Sevgili anneciğim ve babacığım;
Beni büyütürken; şımartmayın, aslında her istediğim şeyi elde edemeyeceğimi biliyorum, sadece sizi deniyorum. Bana karşı kararlı davranmaktan çekinmeyin, bunu tercih ederim; bu, benim kendimi daha güvende... hissetmemi sağlar. Benim yanlışlarımı benimle uygun bir dille konuşarak kötü huylar edinmemi engelleyin, bunların erkenden ortaya çıkarılmasında ve önlenmesinde size güveniyorum. Benim yanlışlarımı başkalarının önünde söylemeyin, benimle yalnız konuşursanız söylediklerinizi daha iyi anlarım. Herhangi bir olayın sonucunda beni kurtarmayın, zor işlerden kaçmama fırsat vermeyin, aslında bana acı vereceğini düşündüğünüz bu yollarla öğrenirim. Dürüstlüğümü fazla zorlamayın, kolayca korkup yalan söyleyebilirim. Tutarsız olmayın; bu, benim kafamı iyice karıştırır ve size olan güvenimi sarsar.

(Kaynak: Internetten alıntıdır)

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun:)
Gülçin KARADENİZ

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder